Neprístupný dokument, nutné prihlásenie
Input:

Kreatívna náborová inzercia

17.5.2018, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2018.05.1.1 Kreatívna náborová inzercia

Michaela Šindlerová

Jednou z možností, ako zaujať potenciálnych kandidátov, je atraktívny náborový inzerát. Samozrejme, existujú aj iné formy, ako zaujať (napr. video), určite sa v prvotnej fáze treba zamyslieť aj nad samotným inzerátom – niektorí ľudia si ponuku musia prečítať a naštudovať podrobnosti, nestačí im iba audiovizuálne prevedenie. Na to, aby ste inzerát napísali lepšie, existuje jednoduchý postup:

1. Začnite analýzou popisu pracovnej pozície – na to, aby ste vedeli čo najlepšie opísať danú pozíciu, je to, aby ste jej porozumeli do detailu. Ak nerozumiete tomu, čo je v popise napísané, stretnite sa s kolegom, ktorý na danej pozícii pracuje a spýtajte sa ho na to, ako vyzerá jeho pracovný deň a nech vám vysvetlí všetko, čomu nerozumiete. Potom to budete vedieť „predať” iným.

2. Prepíšte vlastnosti na benefity – často sa môžete stretnúť v inzercii s popismi „mladý dynamický kolektív”, „flexibilný pracovný čas”, „netradičné benefity” a podobne. Ale čo to pre kandidáta znamená, že bude mať netradičné benefity? Rozpíšte to viac. Buďte konkrétni. To ľudí zaujíma najviac. Home office už je bežná vec, že ho ľudia berú ako samozrejmosť. Nájdite niečo, čo robí Vašu spoločnosť špeciálnou – napr. firemný bicykel a podobne.

3. Píšte bez zbytočných vágnych viet a odrážok – napr. ak hľadáte účtovníka, nemusíte do prvých 3 viet uvádzať, že bude účtovať. To je samozrejmosť, ktorá vyplýva už z názvu. Skúste sa zamyslieť nad niečím, čo by mohlo byť na danej pozícii odlišné oproti iným a čo nie je zrejmé z názvu. Napr. popíšte tím, v ktorom bude pracovať – „Toto je Hanka, ktorá hľadá k sebe parťáka na účtovné závierky a ktorý občas pomôže aj s vymáhaním pohľadávok”. A opíšte ďalších ľudí,

 
 Váš názor
Čo by ste zmenili na tomto portáli?
 Úspešne odoslané
Input: